تولدت مبارک
نوشته شده توسط : سینا بدون نادیا

امروز تولد نادیا بود

عشقم تولدت مبارک

یعنی امروز از منم یادی کرده؟!! خدا می دونه

امروز صبح جلو خونشون خیلی منتظر شدم وقتی داره میره مدرسه یه لحظه ببینمش ولی نمی دونم چرا ندیدمش

دلم واسش خیلی تنگ شده...امروز واسه من خیلی عزیزه ولی یکی از سخت ترین روزای زندگیم بود

دیشب نحوابیدم یعنی نتونستم بخوابم دیگه مث دیوونه ها هر شب نصب شبا می زنم بیرون میرم محلشون

نمی دونم چرا ولی هیچ جوره نتونستم فراموشش کنم....کاش می مردم و این روزارو نمی گذروندم 

فک کنم تو عمرم این جوری عاشق کسی نبودمولی نادیا هیچ وقت عشقی به من نداشتداشت ولی نه به اندازه ی اون خیلی کمتر ازون...نادی خیلی زود همه چیه منو فراموش کرد خیلی زود....ولی کاش می دونست چه کاری با من کرد...

امروز تولدشه...اون می خنده و من گریونم

دوسش دارم

همیشه بخنده

چند روزه به جای من اون میشه فدای تو

میمیره برای تو خیره ست تو چشای تو

من می رم ولی بدون میمونم به پای تو 

می سوزم

چند روزه که نیستی و موندم تو هوای تو

مونده روی قلب من زخم رد پای تو

میمیرم بدون تو قربون چشمای تو

می سوزم

 





:: بازدید از این مطلب : 1032
|
امتیاز مطلب : 92
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
m در تاریخ : 1390/3/9/1 - - گفته است :
Oishi بزن روشن شی
مژده به آن عزیزانی که برای سلامتیشون ارزش قائل هستند
اولین نوشیدنی خوشمزه وآماده چای سبز Oishi ژاپن با طعم های منحصر بفرد
از مارکت های معتبر و فروشگاههای زنجیره ای تهیه فرمائید
تلفن: 44239961-021
www.oishi.ir

/weblog/file/img/m.jpg
pesarak در تاریخ : 1390/1/14/0 - - گفته است :
Bazi Rabete Haa Mesle Sookhtegi mimoone
Sookhtegi Khoob mishe Amma Jaash mimoone
Raabete Tamoom mishe Amma Mese Sukhtegi Jaash mimoone
Kaamelan Darket Mikonam .
Amma Hame Chiz Faraamush mishe ,Zaate Aadam FaraamushKaare

/weblog/file/img/m.jpg
emad در تاریخ : 1389/12/26/4 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
emad در تاریخ : 1389/12/26/4 - - گفته است :
وای سینا من نمیدونم چی بگم من قبلا میومدم وبلاگتون نادیا برام نظر گذاشته بود اصلا نمیدونم چی بگم فقط میتونم بگم متاسفم من همچین حسی رو تجربه کردم خیلی سخته


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: